U zásilek na Slovensko je účtováno dopravné 350,- Kč.

 

 

Důležité informace pro příjemce:

 

Česká Pošta obchodní balík:


Dodání balíku (balík do ruky) garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání. Za balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny. Každá zásilka je pojištěna. Pokud nebude adresát na uvedené adrese zastižen poštovní doručovatelka zanechá ve schránce oznámení. Po té bude balík uložen na poště v místě Vašeho bydliště dle výzvy po dobu 7 dní. Při odeslání zboží obdržíte SMS nebo email s číslem balíku dle kterého mužete sledovat zásilku. Sledování zásilek zde.


PPL doručení balíku:

Zásilku vám doručíme na vámi požadovanou adresu následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, nicméně pravděpodobný čas doručení můžete zjistit po zadání vašeho PSČ na www.ppl.cz nebo přímo při kontaktu s řidičem).
V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete ZDE)

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

 

Doručení balíku na Slovensko:


Zásilku vám doručíme na vámi požadovanou adresu 3-5 den po jejím převzetí od odesilatele řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Platíte v €, cena z CZK se přepočítává aktuálním kurzem.

Platba platební kartou: nelze

Při převzetí zásilky se můžete svobodně rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte platební kartou nebo hotově.
Všichni řidiči PPL CZ jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.


Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.


Pro optimální zobrazení webu prosím použijte prohlížeč Mozilla Firefox a rozlišení 1280x800px.